Tongen met een vrouw die langer is

Ik ben lang. 1,90m om precies te zijn wat ongeveer 20cm langer is dan de gemiddelde vrouw in Nederland. Over het algemeen helemaal niks mis mee naar mijn mening. Ik loop snel met mijn lange benen, ik zie alles bij concerten, vriendinnen vinden me makkelijk terug in de club en ik word niet snel over het hoofd gezien. Het heeft vele voordelen en het hoort gewoon bij mij. Ik koester mijn lengte daarom ook 90 % van de tijd.

Er zijn slechts twee momenten wanneer ik denk, nou girl 1,80m was ook meer dan genoeg geweest waarom moest je nou weer perse voor het extreme gaan. Moment 1 is wanneer ik jurkjes van h&m/bershka/zara aan het passen ben en ik praktisch in mijn kanten slipje in het pashokje sta. Moment 2 is tijdens het uitgaan. 

Tijdens het uitgaan in Amsterdam kom je namelijk vrij veel toeristen tegen die schijnbaar nog nooit een lange vrouw gezien hebben. Als ik een tientje kreeg voor elke keer dat mijn lengte gevraagd wordt tijdens het uitgaan, had ik nu in een hele mooie Tesla rond gereden. Ik durf zelfs zo ver te gaan en te zeggen dat ik me geen avond kan herinneren waarop het nìet aan me gevraagd is. 

Het zijn voornamelijk toeristen, maar vaak genoeg ook locals. Ik begrijp inmiddels dat het meestal simpelweg een excuus is om me aan te spreken maar please, er zijn zo veel leukere dingen die je kan zeggen! Ja ik ben langer dan jij, nee ik ben geen model, nee ik heb niet eens hakken aan, nee ik speel geen basketbal/volleybal. 

Ik heb nooit begrepen waarom het er toe doet hoe lang ik precies ben. Je ziet me toch staan, dan zie je  toch ook hoe lang ik ben. Zelf heb ik nog nooit iemand aangesproken om zijn lengte, laat staan gewicht, te vragen omdat ik het totaal geen waardevolle informatie vind. 

Het leidt natuurlijk vaak zat tot hilarische situaties. Ik krijg geregeld van mannen te horen dat ze nog nooit met een vrouw gezoend hebben die langer is, waarop ze me dan heel hoopvol gaan aankijken. Ik antwoord dan heel droog dat ik ook nog nooit gezoend heb met een vrouw die langer is om vervolgens weer vrolijk verder te partyen met mijn meisies. 

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een ventje me aan de hand meenam naar de trap in de club. Hij klom twee treden omhoog en vertelde me trots dat hij me nu wel kon zoenen. Het moge duidelijk zijn dat ik de slappe lach kreeg en er geen tongsessie heeft plaats gevonden tussen Mr Smurf en mij. 


Reacties