Wil je mij even lekker pijpen?

Ik vind niet dat "voor wat, hoort wat" altijd opgaat. Naar mijn mening heb jij geen recht op een pijpbeurt als je mij hebt liggen beffen. Ik hou er zelf ook niet van als ik gebeft word uit beleefdheid. Naar mijn mening moet je je partner alleen verwennen als jij daar zelf zin in hebt. Zonder passie is er naar ook voor de ontvanger niks aan, vind ik.

Inmiddels begin ik het idee te krijgen dat mijn gedachten gangen over dit onderwerp niet bij iedereen in de smaak vallen. Ik heb namelijk het idee dat mannen denken dat ze àltijd het recht hebben op een uitgebreide BJ. Nou lieve jongens, knoop één ding heel goed in je oren; al trakteer je me op een dineetje, masseer je mijn voeten, koop je een hartjes ketting voor me, vlecht je mijn haren, en geef je mijn clit twee beleefde likjes zelf dan ben ik het je niet verschuldigd om jouw lul in mijn mond te nemen. Je hebt namelijk nooit "recht" op seks. 

En toch hoor ik jongens vaak zeggen dat ze verwachten dat ze tijdens een potje seks sowieso gepijpt worden. Mannen denken dat het normaal is om je hoofd "heel subtiel" naar hun kruis te duwen of gewoonweg brutaal te vragen of je ze wil pijpen. Lieve vrienden, als ik je wil pijpen, doe ik dat heus wel. Rustig aan, tranquilo, heb een beetje geduld. Maar, als ik een keertje geen zin heb; gaat het ook zeker niet gebeuren. Dus doe niet alsof ik een miljoen afsla, als ik een keertje geen zin heb om die lul van je mijn keel ingeduwd te krijgen. 

Waar komt al deze frustratie ineens vandaan? zullen jullie wel denken. Nou vriendjes en vriendinnetjes ik was dus weer eens op date en dat ging zo:

Ik had een joch leren kennen, voor de verandering via Tinder. Ongeveer mijn leeftijd, stukkie langer dan ik, rechten student, ouders in Den Haag maar woont zelf op een woonboot in Groningen. Ondanks dat hij niet in Amsterdam woont had ik hem inmiddels al twee keer eerder ontmoet, wat ontzettend gezellig was. Voor onze derde date hadden we bij mij thuis afgesproken, wat in mijn wereld code taal is voor: er gaat eindelijk geneukt worden. 

Na wat gebabbel en een glaasje prosecco waren we al vrij snel aan het tongen op mijn bank. Tot zover geen klachten, meneertje komt soepel door al mijn keuringen heen dus we verhuizen naar mijn slaapkamer. De kleertjes gaan stuk voor stuk uit, we tongen nog wat, je weet hoe het gaat. Inmiddels merk ik dat ik een beetje misselijk ben. Komt waarschijnlijk door de hitte en de prosecco, dus ik maak me er verder niet echt zorgen om. Wat mij wel zorgen baart, is een lul in mijn mond. Een pijpsessie met passie kan zomaar leiden tot een beetje kokhalzen en dat moeten we natuurlijk niet hebben gezien ik al misselijk ben. Stel je eens voor dat ik zo hoppa, die hele penis onder kots. 

De ondergekotste piemel gedachte krijg ik helaas mijn hoofd niet meer uit, dus ik besluit dat er vandaag niet gepijpt gaat worden. Ondertussen brabbelt mijn Groningse Hagenees dat mijn kont zo mooi is en pakt me vervolgens weer vol op mijn bek. De sfeer zit er goed in dus de laatste kledingstukken worden uitgetrokken en het begint al een beetje naar seks te ruiken in mijn kamer. 

Ineens kijkt hij me vrij serieus aan en vraagt: wil je me even lekker pijpen? Gezien ik net had besloten dat dat me geen goed idee zou lijken, antwoord ik: nee. Hij kijkt me verward aan; nee? zegt hij vragend. Ik glimlach en zeg voor de duidelijkheid: nee dat wil ik eigenlijk niet. Hij moet lachen. Ik snap de grap niet, maar okay. Vervolgens kijkt hij me nog even aan alsof er net een muis tegen hem  heeft staan praten en dan vraagt hij voorzichtig of ik wel nog seks wil. Jaaa luidt mijn antwoord. Daar lig ik hier toch zeker voor! Maar hey, goed om het even te checken. 

Meneertje heeft een flinke joekel tussen zijn benen hangen, waar ik persoonlijk niet zo gek op ben gezien het vaak ietwat pijnlijk is. De seks was geil, maar voor mij niet echt voor herhaling vatbaar omdat hij net iets too much to handle is. Maar buiten dat vond ik het zo bizar dat hij er volledig vanuit was gegaan dat ik gretig zou toehappen toen hij voorstelde om zijn piemel te proeven. In de meeste gevallen had ik het heus wel gedaan, maar dat is geen rede om er vanuit te gaan dat ik je wel even flink wil afzuigen. 

Hoe komt het toch dat mannen gewoon vragen om een pijpbeurt, en ook nog eens een ja verwachten. Terwijl veel dames nog aangeven zich bezwaard te voelen als iemand hen eens lekker wil verwennen.  Lieve dames, er zijn echt mannen die het heerlijk vinden om te likken als Lassie dus als je er zo eentje aan de haak hebt geslagen; durf eens asociaal te genieten. En heren, lieve, lieve heren, wees niet zo ego en dwing geen pijpbeurt af. Wees blij met wat je krijgt, maar respecteer de keuzes en grenzen van je bedpartner ten alle tijden. 

Reacties