De onenightstand waarbij ik van alles kwijt raakte

De onenightstand waarbij ik van alles kwijt raakte Afgelopen zomer heb ik twee maanden in Azie gezeten (vandaar de stilte hier op Liefde & Lust). Twee maanden Azie betekend natuurlijk; twee maanden heerlijk eten, twee maanden avontuur, twee maanden cultuur snuiven en twee maanden bang zijn voor diaree. Maar, voor mij betekende twee maanden Azie ook; twee maanden feest. Even ter verduidelijking; ja lieve schatten, seks valt ook onder het kopje feest. Na twee weken doorgebracht te hebben in steden vertrokken mijn allerliefste reismaatje en ik dan eindelijk naar een paradijselijk eilandje. Eenmaal aangekomen op het eiland, vielen mijn ogen zo ongeveer uit mijn hoofd. Ik had nog nooit zo iets moois gezien. Alles was perfect. De zee was beeldig blauw, het strand was spier wit en vanaf ons bungalowtje op de berg hadden we het meest spectaculaire uitzicht dat ik ooit gezien had. Na een korte opfris sessie, begeven we ons in bikini en met een permanente glimlach naar het strand. We leggen onze handdoekjes neer vlak voor een groot zwembad waar een poolparty aan de gang is en kijken nog eens goed naar de asociaal mooie omgeving. We halen een bucket Smirnoff apple - Sprite en Oreo cornettos en ik vraag me hardop af waar we deze perfecte setting aan verdiend hebben. Schijnbaar hebben we goede karma of iets dergelijks want alsof het allemaal nog niet mooi genoeg was, gaan er drie kneiter knappe jongens vlak naast ons op het strand zitten. Je weet hoe het gaat; even lief lachen, bemoedigend toeknikken en hoppa een van de jongens begint tegen ons te praten. Waar we vanavond heen gaan, is de vraag. Nou lieve schat, zeg ik in mijn beste Engels, wij zijn hier net aan komen waaien dus we hebben nog niet echt een idee hoe het nachtleven hier in elkaar zit maar als we vanavond ergens op een heel leuk feestje staan kan ik dat natuurlijk wel even laten weten. We worden Facebook vriendjes zodat we contact kunnen houden en vervolgens verdwijnen de jongens richting de poolparty. Wij besluiten nog even terug te gaan naar ons hotel voor een uitgebreide douche, een leuk outfitje en een flinke veeg highlighter. Als we uitgetuttebeld zijn, gaan we richting het stadje. Het eiland is niet groot en vrij overzichtelijk dus binnen no-time hebben we een bar gevonden waar gebeerpongd, gedanst en gedronken wordt. Vanzelfsprekend voelen we ons hier gelijk thuis en met een bucket in de hand zetten we het op een dansen. Als ik mijn telefoon check, zie ik een nieuw berichtje; waar we uithangen vraagt de in Australie opgegroeide (hello cute accent) Turkse beachboy. Ik stuur mijn locatie en niet veel later staan we te beerpongen met onze potentiele vakantie liefdes. Na en tijdje verhuizen we naar een beachparty om vervolgens tongend in het zand te eindigen. Na kort overleg besluiten mijn vriendinnetje en haar nieuwste aanwinst naar ons hotel te gaan en ik wandel met mijn spierbundel naar zijn kamer. Voor we in bed duiken, spoel ik mijn zanderige benen af in de douche en zet hij, romanticus die het is, een zwoel muziekje aan. We tongen wat, we friemelen wat en al snel is het tijd voor het echte werk. God zij dank hoef ik er niet om te vragen en doet mijn vriendje voor de avond zonder gezeur en gezeik een condoom om zijn kei harde lul. Jullie snappen het concept inmiddels wel; een beetje doggy, een beetje cowgirl, een beetje hard, een beetje zacht en voor je het weet vraagt hij waar hij mag klaarkomen. Het is vakantie en ik vertoef op een picture perfect eilandje dus je raad het al; ik ben in een uitzonderlijk goede stemming. Daarom draai ik me naar hem toe en vertel hem wat elke jongen wil horen; ‘in my mouth babe’. Helaas gebeurt op dat moment het enige wat mij nog uit die euforische stemming kan halen. Ik zie een harde penis, nou is dat ansich natuurlijk geen probleem, maar ik zie een penis zonder condoom. Hij reageert verbaast maar ik geloof er niks van. Heeft dat joch nou verdomme, stiekem die condoom eraf gehaald? In mijn oneindige goedheid geef ik hem de kans om het op te biechten dus ik vraag waar hij denkt dat ons rubbertje heen gegaan is. Hij weet het niet zegt hij en ineens zie ik aan zijn uitdrukking dat hij het meent. Een halve seconde snap ik er helemaal niks van en ineens valt het kwartje; FUCK. Dat ding kan maar op één plek zijn en dat is diep in mijn geliefde vag. Godzijdank vis ik ‘m er op het toilet redelijk snel uit en is het mysterie opgelost. Mijn prins van het witte strand biedt vrolijk aan om nog een rondje te doen maar ik ben wel even uitgeneukt voor vandaag. Ik trek snel mijn gympjes aan en loop over het stand terug naar mijn vriendinnetje. Mijn schoenen lopen totaal niet lekker maar dat zal wel door het zand komen, dus zonder erover na te denken waggel ik rustig verder. Na mijn lichtelijk traumatische ervaring gedeeld te hebben met mijn steun en toeverlaat, vallen we allebei als een blok in slaap. De volgende de dag verplaatsen we ons op flipflops en in bikini naar het strand om uit te brakken. Het strand werkt als een tierelier tegen de brakheid dus na een heerlijk Thais etentje zijn we weer ready to party. Vlak voordat we opgedoft en wel de deur uit willen gaan, besluit ik om toch wel mijn Nikes aan te doen en niet op slippers uit te gaan. Terwijl ik in mijn schoenen schuif realiseer ik me dat de linker vanbinnen wit is en rechts zwart. Weer heb ik een seconde nodig om te beseffen wat hier aan de hand is. Hoe ik het precies voor elkaar heb gekregen is me nog steeds een raadsel maar het is echt gebeurd; ik ben het zooltje dat in mijn schoen zat kwijt geraakt tijdens een one night stand. Mijn lieftallige vriendin kan haar lachen niet inhouden en zegt; Nou lekker is dat, je raakt ook echt alles kwijt bij die jongen he.

Reacties